streda 31. januára 2018

Spotrebované produkty za Január 2018


Ahojte :) V dnešných spotrebovaných produktoch si ukážeme hlavne mix produktov, ktoré som mala z adventných kalendárov, ktorých bolo za minulý rok naozaj hojne. Spotrebovala som však aj iné zaujimavé produkty, ktoré som vám prostredníctvom tohto článku chcela ukázať. 


Dove- reparatur ritual šampón s kokosom a kurkumou
Keďže ja nemám rada parfumáciu kokosu, tak som tento šampón posunula ďalej, ale bol veľmi dobrý a ako je to známe aj pri sprchových krémoch od Dove tak oni sú naozaj hydratačné a to platí aj pri tomto šampóne zjemní vlasy a prakticky netreba použiť ani kondicionér. Tiež je zaujimavé, že sa v zložení nachádza kurkuma.

Alverde- Nutri-Care 5in1 bb- haar maske
Z rovnakej rady ako je táto maska som vďaka adventnému kalendáru vyskúšala šampón aj kondicionér. Žiaľ aj tento produkt ma sklamal. Z tejto masky som mala strašne zaťažené vlasy a nemala som príjemný pocit ani po zmytí, stále som masku cítila vo vlasoch, pretože si myslím že zostala len na povrchu a nedokázala sa kvôli tomu, že bola veľmi hutná dostať do hĺbky vlasov.

Alverde- Nutri-Care šampón
Ja som sa na tento šampón veľmi tešila hlavne preto, že obsahoval argánový olej. Na moje vlasy však nesadol, napriek tomu oleju mi ich strašne vysušil a vlasy boli úplne čudné a vôbec sa mi ich štruktúra po tomto šampóne nepáčila. Som však rada, že som vyskúšala len túto miniatúrku, pretože ak by mi plné balenie nesadlo tak by ho bola škoda. 



Balea- totes meer salz sprchový gél s vôňou citrónovej trávy
Môj asi najobľúbenejší sprchový gél zo všetkých, ktoré má Balea bežne v ponuke. Všeobecne je známe, že ja mám rada ako vôňu tak aj chuť citrónovej trávy a v tomto produkte je ju dosť cítiť. Nevysušovala pokožku a môžem vám ju len odporúčiť. 

Balea- Magic Winter peeling
Tento peeling obsahoval väčšie čiastočky, ktoré ale neboli veľmi drsné, takže ak máte citlivejšiu pokožku, tak by vám ju určite nepodráždil. Podľa mňa je vhodný na prepeelingovanie pokožky v tomto zimnom období, aj keď v lete by mi pravdepodobne nestačil a potrebovala by som niečo silnejšie. Netuším po čom voňal ale bola to naozaj úžasná vôňa, tiež  penil, čo znamená že ste ho zároveň používali aj ako sprchový gél.

Balea- sprchový krém
Toto bol najlepší vianočný produkt naozaj vďaka jeho perníčkovej vôni, ktorá ozaj pôsobila ako keby do tohto sprchového krému nasypali korenie na medovníky. Bol tiež veľmi jemný a šetrný k pokožke.

Alverde- citrusový sprchový gél
Úžasný sprchový gél, ktorý voňal veľmi sviežo, nevysušoval pokožku a prebudil všetky bunky. V lete by bol ešte lepší, preto sa určite pozriem aj po jeho plnej verzii.



Balea- telové mlieko
Maličké telové mlieko, ktoré je vhodné na cestovanie, pretože nezaberie veľa miesta. Telové mlieko nemalo veľmi hutnú konzitenciu a nezdalo sa mi ani ako dostatočne hydratačné, no len na bežné premazanie pokožky stačilo, ak nemáte veľmi suchú pokožku.

Alverde- Dornröschen telové maslo
Miniatúrka tohto masla bola veľmi príjemná a krásne rozvoniavala na pokožke. Rýchlo sa vstrebávala do pokožky a aj na druhý deň som cítila, že je moja pokožka stále hydratovaná a nepôsobí vysušene ani v tomto chladnom období. Ako mi už niekto z vás písal do komentárov, tak sa tieto masielka nedajú kúpiť v plnej veľkosti, ale predávajú sa v limitkách, čo už odteraz v drogérii začnem sledovať aj ja. Jediné čo som na tomto produkte nemala rada bolo to, že keď som si dala väčšiu vrstvu tak som mala taký biely povlak na pokožke, ktorý sa ale hneď vstrebal.

Essence- krém na ruky
Maličký krém od Essence som mala v ich adventnom kalendári. Mal ideálnu konzitenciu, nebol príliš tekutý ani hutný, ale trvalo trošku dlhšie kým sa vstrebal. Bola som s ním spokojná a mám rada takéto limitované edície krémov od nich.



Alverde- Bade Öl
Niekto mi raz v komentári písal, že sa mu nepáčila vôňa tohto oleja do kúpela. Ja som s ním bola spokojná, mala som pocit, že aj voda bola trošku zjemnená, ale musela som z neho použiť väčšie množstvo.

Alkmene- Teebaumöl
Tento produkt bol určený na lokálne ošetrenie nedokonalostí. Obsahoval v sebe olej z čajovníka, o ktorom je známe že má antibakteriálne účinky a bojuje proti nedokonalostiam. Pri používaní tohto produktu som nezaznamenala, že vyrážka rýchlejšie zmizla, preto sama mám zmiešané pocity, pretože na mňa tieto sos produkty nejako nezaberajú. Vzhľadom na to, že to bol prírodný produkt tak aj doba expirácie bola kratšia.

Clinique- liquid facial soap mild
Tento produkt som mala v malej sade troch produktov od Clinique. Išlo o tekuté mydlo, ktoré slúžilo na čistenie pleti. Je dôležité vedieť, že z neho stačí použiť málo, ale treba ho poriadne rozmiešať s vodou, aby produkt začal peniť a vtedy začína pôsobiť, pretože ak sa nezmieša s vodou, tak sa len lepí na pleť. Veľa ludí hovorí, že produkty, ktoré penia nie sú dobré, no o tom si každý musí urobiť vlastný názor.

Lush- 100 Millihelens želé maska
Pri návšteve Lushu som si vzala vzorku z jednej z ich želé masiek. Keďže rada skúšam masky, tak som chcela vyskúšať niečo nové. Maska je fajn, zanechala pleť jemnú a tiež je zaujimavé že sa želé musí rozmiešať v rukách a tak zmení konzistenciu. Nie je to však podľa môjho názoru žiadna zázračná maska, ktorú by som potrebovala mať doma.

Lush- R&B maska na vlasy
Po tejto maske moje vlasy ozaj voňali ako Lush. Bol to dobrý produkt, vlasy boli jemné a dali sa tiež ľahko rozčesať. Vlasy neboli nejako zaťažené a po uschnutí mali peknú štruktúru. Momentálne mám veľa takýchto produktov na vlasy, ale v budúcnosti premýšľam o jej kúpe v plnom balení.






Lush- Melting Marshmallow olej do kúpeľa
Chcela som vyskúšať rôzne produkty, ktoré Lush ponúka do kúpeľa preto ako posledné som si kúpila tento olejček. Vôbec nechápem prečo som si kúpila práve túto vôňu, pretože je strašne sladká a keď som si k nej privoňala doma tak som túto kúpu naozaj ľutovala, ale keď som ju hodila do vane, tak sa vôňa nedala tak intenzívne cítiť, čo som v tomto prípade ocenila. Tento produkt by mal obsahovať zmes rôznych olejov a čakala som že voda aj pokožka bude po použití oveľa jemnejšia a po takomto kúpeli nebude potrebné použiť ani iný produkt na hydratáciu. Musím však dodať, že tento produkt hodnotím len priemerne pretože ma nesklamal ani neohúril. Ak ste tieto oleje skúšali tiež, tak sa so mnou môžete podeliť v komentári akú ste s nimi mali skúsenosť vy.

Tetesept- mandelmilch krémový sprchový gél
Tento sprchový krém je jemný, úžasný, šetrný, hydratačný. A už viac pozitív ani nebudem menovať, ale už po takejto maličkej vzorke ma presvedčil, že si ho musím kúpiť aj v plnom balení. 

Douglas- Spirit of Asia Goji Berry & Bamboo Milk
Pri nákupe v Douglase som dostala vzorku telového mlieka od ich privátnej značky. Toto mlieko by som odporúčila určite každému, kto má rád orientálne vône no konzitenciou je strašne vodové. Neviem ako vyzerá plné balenie, ale s takouto vodovou konzitenciu sa zle pracuje. Čo ma však pri tomto produkte prekvapilo bolo to, že vzorka bola naozaj veľká a produkt sa dal poriadne vyskúšať.

7th Heaven- Charcoal Maska
Teraz by som vám chcela predstaviť najlepšiu masku akú som kedy vyskúšala. Táto maska od značky 7th Heaven ma prekvapila natoľko, že stále neverím že takéto niečo skutočne existuje a za priatelnú cenu. Konečne som našla masku, ktorá mala naozaj konzistenciu akú má mať maska, nebol to len hustejší krém ako to býva teraz u väčšiny, ktoré sú na trhu. Táto maska skutočne vyčistila a vyživila pleť, obsahovala uhlie a naozaj tá konzistencia bola presne taká ako keby vám dávali nejakú kvalitnú masku v salóne a bola by som schopná si ju nechať aj celý deň na pleti. Keď sa najbližšie k týmto maskám dostanem tak si z nich nakúpim určite viac a pripravím vám o nich samostatný článok. 




Etre belle- Hydra Power Mask
Túto masku som mala v jednom boxe, ktorý som ale nezverejňovala na blogu. Maska sa skladala z troch krokov, ako prvé sa mala použiť látková maska, ktorá bola dostatočne nasiaknutá a naozaj vyživila a hydratovala pleť. Potom nasledovalo z rovnakej rady sérum a krém. Tieto produkty mali po 1,5 ml sérum a krém až 2 ml, čo je na jedno použitie pre mňa veľa, preto sa to dalo použiť viackrát. Je nemám rada keď si nanášam viac vrstiev na pleť, preto dávať si sérum a krém po sebe nemám rada, ale skúsila som. Sérum bolo po nanesení na pleť lepkavejšie a keď som si z neho dala viac tak  sa mi šúpalo dole. Krém bol v poriadku a naozaj som cítila, že patril medzi tie lepšie a veľmi mi vyhovoval.

Alverde- jablkovo-limetková maska
Maska obsahovala zinok a rôzne oleje. Takmer celá sa vsiakla do pleti a zanechala ju po použití jemnú a vyčistenú. Ako som v poslednom čase vyskúšala od Alverde produkty, ktoré obsahovali bio jablko, tak som si uvedomila, že mám rada vôňu jablka v kozmetike. 

Balea- Verwöhn maske
Úžasná maska z adventného kalendára, ktorú by určite mali zaradiť aj do stálej ponuky. Maska bola hutnejšej konzistencie a za ten čas ako pôsobila na pleti tak sa vstrebala takmer celá. Zanechala pleť jemnú a vyživenú. Navyše vôňa chai tea v tejto maske sa mi veľmi páčila.










Som veľmi, veľmi rada že som tento článok dokončila a môžem všetky tieto produkty vyhodiť do koša, pretože ich opäť bolo príliš veľa. Budem rada ak mi napíšete čo ste spotrebovali naposledy vy a či vás ten produkt prekvapil alebo naopak sklamal.








3 komentáre:

  1. Mne ten olej od Alverde teda vôbec nevoňal resp. voňal ako sirup proti kašľu. Tú čiernu masko som si tiež kúpila od 7th Heaven tak som zvedavá. Mala som podobnú od Freeman ale nezdala sa mi taká super.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja s vonou oleja Alverde tiez nemam zasadny problem. Nie je sice nejako extra uzasna, ale ani nic co by mi vadilo. Mne vsak vadi to, ze na hladine vody vyzera dost divne. Ani to nelaka vstupit do vane. Ja som tiez v januari spotrebovala kopec produktov z adventneho kalendara a na podobny clanok sa chystam cez vikend. Zrejme bude dost dlhy :-)
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri písaní článku ma to vôbec ani nenapadlo, ale máš úplnu pravdu voda bola naozaj čudná..

      Odstrániť